Influentele factorilor psiho-socio-economici asupra managementului si culturii antreprenoriale – Alina STANCOVICI

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen STANCOVICI influentele

INFLUENTELE FACTORILOR PSIHO-SOCIO-ECONOMICI ASUPRA MANAGEMENTULUI SI CULTURII ANTREPRENORIALE

Alina STANCOVICI

LUMEN – Copyright © 2015 – Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 474          LIMBA: Română

ISBN:  978-973-166-413-2

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro, Librăria Virtuală

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Economia inseamna, in primul rand, rezultatul direct al ei, adica banii obtinuti in plus. Motorul care poate produce aceasta crestere trebuie atent analizat si descifrat, iar in privinta mecanismelor lui, parerile sunt in continuare impartite intre specialisti de diferite niveluri. Lucrarea de fata isi propune sa vada in amanunt si la nivel regional daca axul principal al motorului dezvoltarii si bunastarii este sau nu este format dintr-un triunghi care pana acum a fost cercetat doar pe laturile sale si nu pe suprafata sa. Acest triunghi reprezinta ceea ce numim in prezenta cercetare Antreprenoriat-Organizatie-Management. (Autoarea)


Domenii de interes:

  • stiintele educatiei
  • educatie continua
  • educatie alternativa

CUPRINS


INTRODUCERE (pp. 11-14)

CAPITOLUL I (pp. 15-24) – Prefigurarea cercetării

Axiome; Ipotezele cercetării; Obiectivele cercetării; Modalităţi, tehnici şi procedee de atingere a obiectivelor; Planul de evaluare a cercetării; Planul diseminării rezultatelor cercetării; Importanţa cercetării.

CAPITOLUL II (pp. 25-62) – Incursiune în domeniul cercetărilor legate de antreprenoriat, organizaţie şi management

Managementul şi cultura managerială – esenţă a mediului organizaţional intern. Repere conceptuale; Antreprenor, antreprenoriat, cultură antreprenorială; scurtă abordare istorică.

CAPITOLUL III (pp. 63-132) – Definiţii şi delimitări

Management, manager, cultură organizaţională, cultură managerială; Antreprenor – antreprenoriat – cultură antreprenorială.

CAPITOLUL IV (pp. 133-202) – Influenţa factorilor psiho-socio-economici asupra culturii organizaţionale, antreprenoriale şi performanţei manageriale

Etapele cercetării; Criterii de includere a Factorilor de influenţă asupra culturilor organizaţională şi antreprenorială; Inventarierea principalilor factori de influenţă asupra culturilor organizaţională şi antreprenorială; Identificarea şi nominalizarea principalelor calităţi ale culturilor organizaţionale, manageriale şi antreprenoriale; Principalii indicatori necesari atingerii obiectivelor cercetării; Tabloul valoric al indicatorilor simpli; Tabloul de sinteză al culturilor organizaţională, managerială şi antreprenorială.

CAPITOLUL V (pp. 203-366) – Verificarea ipotezelor şi a gradului de atingere a obiectivelor

Despre necesitatea combinării metodei de observare prin chestionare cu metoda sondajului statistic; Volumul eşantionului; Scurte clarificări asupra orientării informaţionale a chestionarului; Sistematizarea şi prelucrarea datelor din chestionare; Clarificări asupra calculului indicatorilor; Verificarea rezultatelor cercetării; Elementele referitoare la consistenţa rezultatelor; Aprecieri asupra calităţii rezultatelor; Verificarea ipotezelor cercetării; Verificarea obiectivelor cercetării.

CAPITOLUL VI (pp. 367-374) – Concluzii şi propuneri

Concluzii; Propuneri; Referinţe asupra originalităţii.

ANEXE (pp. 375-464)

ANEXA 1. Chestionar privind influenţa factorilor şi determinarea calităţii medii a culturilor organizaţională, managerială şi antreprenorială în Regiunea Vest; ANEXA 2. Tabelul coeficienţilor de relevanţă şi de calitate calculaţi pe baza notelor acordate în chestionare în cele patru judeţe ale regiunii vest; ANEXA 3. Structura absolvenţilor din învăţământul liceal, postliceal şi superior; ANEXA 4. Structura pe religii; ANEXA 5. Structura alegătorilor de dreapta în regiunea vest; ANEXA 6. Tabloul indicatorilor psiho-socio-demografici şi economici pentru judeţul Arad; ANEXA 7. Triunghiurile AOM comparative între judeţe (luate câte două).

LISTA FIGURILOR (p. 465)

LISTA TABELELOR (p. 465)

LISTA GRAFICELOR (p. 466)

LISTA ABREVIERILOR (p. 466)

REFERINŢE BIBLIOGRAFICE (pp. 466-472)

Author: Editura Științifică LUMEN