BRAND. Broad Research in Accounting, Negotiation and Distribution

e-ISSN: 2067-8177



JURNAL INDEXAT ÎN: EBSCO (EBSCO Open Access Business and Economics Collection, EBSCO Open Access Journals); RePEc (Ideas, EconPapers); DOAJ; Ulrich’s; IndexCopernicus; getCITED; Google Academic; Socionet.ru; NewJour; Sherpa/Romeo; Socolar; WorldCat; KVK; J-Gate

Numar curent – Arhiva – Submitere articol



Istoric:


Primul număr al jurnalului BRAND. Broad Research in Accounting, Negotiation and Distribution a fost publicat în anul 2010. In anii 2011, 2013 si 2017 a publicat cate doua numere pe an, iar in ceilalti ani a publicat cate un numar pe an, in continuare propunandu-si sa publice cate un numar pe an, alaturi de unul sau doua numere suplimentare.


Descriere:


BRAND -BROAD RESEARCH IN ACCOUNTING, NEGOTIATION AND DISTRIBUTION – Scopul revistei este de a fi o agora a diferiților experți în economie, științe sociale și politice. Așteptăm la articole de la experți din diferite domenii științifice, teoretice si empirice, precum contabilitate, marketing, management, economie, comerț, finante, cercetare operațională, optimizare, teoria jocurilor, comunicare politică, sociologie etc.


CITEȘTE JURNALUL