FORMARE DE FORMATORI. MODELE OPERATIONALE
Antonio SANDU, Simona PONEA, Oana BRADU, Bianca VLASA
LUMEN – Copyright © 2011 – Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA
FORMAT: Tipărit PAGINI: 230 LIMBA: Română
ISBN: 978-973-166-291-6
CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro, Librăria Virtuală, emag.ro, librarie.net
VIZUALIZEAZĂ CARTEA PE Google Books
GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE
Descriere:
Lucrarea „Formare de formatori. Modele operaţionale” prezintă printre elementele de noutate conţinutul efectiv al unei serii de dosare de autorizare ca furnizori de servicii de formare profesionala conform metodologiei CNFPA. Volumul „Formare de formatori. Modele operaţionale” oferă specialiştilor în domeniul formării, cât şi celor care doresc să abordeze o carieră în formarea profesională şi training un instrument valoros pentru elaborarea şi acreditarea propriilor programe de formare strict necesare în contextul actualei legislaţii în ceea ce priveşte formarea profesională a adulţilor. (Editura Științifică LUMEN)
Domenii de interes:
- volume cu scop didactic
- formator
- cursuri de formare profesionala
CUPRINS
CAPITOLUL I (pp. 9-72) – „Trainingul” în educaţia adulţilor
De la evaluarea nevoilor de formare la evaluarea programelor de training; Stiluri de învăţare la adulţi; Stiluri de învăţare; Proiectarea programelor de instruire; Evaluarea programului de instruire; Modele inovative în practica programelor de training. Metode educaţionale afirmativ-apreciative.
CAPITOLUL II (pp. 73-126) – Modele de programe de formare
Curs de specializare pentru ocupaţia de Manager de proiect. Programă de formare; Curs de formare profesională pentru ocupaţia. Manager Resurse Umane. – COD COR 123207.
CAPITOLUL III (pp. 127-227) – Modele de dosare de autorizare furnizori de educaţie. Programe de formare
Dosar de autorizare – ocupația „formator”.
REFERENCES (pp. 228-229)
DESPRE AUTORI
PROF UNIV. DR. HABIL. ANTONIO SANDU este cercetător coordonator al Centrului de Cercetări Socio-Umane LUMEN, cadru didactic în cadrul Facultății de Drept și Științe Administrative a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, coordonator de doctorate în cadrul Școlii Doctorale de Sociologie a Universității din Oradea, directorul Editurii LUMEN şi preşedintele Asociaţiei LUMEN, autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi autor sau coautor a peste 150 de articole ştiinţifice în domeniul sociologiei, filosofiei, justiției restaurative, eticii aplicate, asistenței sociale etc. Contribuția originală a activității științifice a autorului pornește de la construcția socială a realității și construcționismului social, așa cum se prezintă acestea din perspectivă semiologică. Prof. Antonio Sandu analizează construcția socială a realității dezvoltând propria versiune a construcționismului social, care operează la intersecția dintre paradigma constructivistă și teoria acțiunii comunicative.
SIMONA PONEA este asistent social, asistent de recrutare și a desfășurat activități de volunariat în cadrul asociațiilor cu specific umanitar. Deține diplomă de Master în cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice și de licență, specializarea Asistență Socială, ambele acordate în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași. Deține certificat de formator, având competențe în formarea adulților, analizare nevoii de formare și metodologia formării adulților. A publicat numeroase capitole, articole și recenzii în volume și reviste cu specific socio-uman.