Research in Multidimensional Education – Peter KIRIAKIDIS (editor)

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen KIRIAKIDIS Research

RESEARCH IN MULTIDIMENSIONAL EDUCATION

Peter KIRIAKIDIS (editor)

LUMEN – Copyright © 2011 – Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 268          LIMBA: Română

ISBN:  978-973-166-278-7

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro, Librăria Virtuală

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

“Research in multidimensional education” este un demers ştiinţific care merită o atenţie deosebita, volumul reprezentând o resursă foarte utilă pentru toţi cei care doresc să dobândească o imagine mai clară în ceea ce priveşte procesul de cercetare în educaţia multidimensională. Volumul are calitatea de a prezenta articole riguroase ale unora dintre cei mai importanţi specialişti care şi-au concentrat atenţia asupra acestui domeniu: Peter Kiriakidis, Paul Barber, James Williams DeCosta, Antonio Sandu, Jennifer, Schwardt, Ethel Hasty si Joseph Chris Moos. Volumul atinge subiecte precum dezvoltarea unui model de organizare pentru a crea un mediu educaţional distinct unde cei interesaţi învaţă în echipă, percepţiile privind şcoala elementară, aptitudinile academice necesare elevilor de liceu pentru a avea succes la facultate, satisfacţia studenţilor în mediul educaţional străin şi interesul lor de a studia în străinătate şi provocările legate de efectele unei politici de seminarii online privind comunicarea între facultate şi studenţi în mediul on-line de învăţare. (Editura Științifică LUMEN)


Domenii de interes:

  • stiintele educatiei
  • educatie multidimesionala
  • educatie gimnaziala
  • educatie de nivel liceal

CUPRINS


Why do ECE Teachers Need To Be Mentored by ECE Administrators? (pp. 7-28) – Peter KIRIAKIDIS

The Effects of an Online Seminars Policy on Communication between Faculty and Students in the Online Learning Environment (pp. 29-50) – Peter KIRIAKIDIS

The Perceptions of Elementary School. Teachers of Emerging Learning Technologies (pp. 51-90) – Peter KIRIAKIDIS

The Perceptions of High School Honor Students on the Academic Skills Needed to Succeed in College Science Classes (pp. 91-114) – Peter KIRIAKIDIS, Paul BARBER

What is the effect of grade point average (GPA) on courses taken either face-to-face or online by undergraduate working adult students? (pp. 115-144) – Peter KIRIAKIDIS, James William DECOSTA, Antonio SANDU

Senge’s Learning Organization Model: How Do K-12 Administrators Use Team Learning For The Distribution Of School Resources? (pp. 145-162) – Peter KIRIAKIDIS, Jennifer SCHWARDT

How Does Online Professional Development via Skype Contribute to K-12 Administrators’ Increase Levels of Selfefficacy? (pp. 163-186) – Peter KIRIAKIDIS, Ethel HASTY

How Can Skype Support K-12 Administrators To Sustain Professional Growth? (pp. 187-210) – Peter KIRIAKIDIS

Globalization: Student Satisfaction in Studying Abroad Internationalized Courses (pp. 211-232) – Peter KIRIAKIDIS, Joseph Chris MOOS

Mentor and Learner Discourse in Online Courses (pp. 233-146) – Peter KIRIAKIDIS

What is the difference in the postings between faculty members and students before and after the implementation of the online seminars policy on communication? (pp. 247-266) – Peter KIRIAKIDIS


ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI


Author: Editura Științifică LUMEN