
SECRETUL PREȘEDINȚILOR
LUMEN – Copyright © 2005 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ
FORMAT: Tipărit
PAGINI: 230
LIMBA: Română
ISBN: 973-7766-39-3
CUMPĂRĂ ÎN ROMÂNIA PRIN: biblios.ro
GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE
Descriere:
Din perspectivă aplicativă, lucrarea se doreşte un cadru de analiză al acţiunii mediatice în context electoral, pornind de la două cazuri concrete: dezbaterile prezidenţiale finale din România şi Statele Unite ale Americii. Cele două cazuri alese sunt importante prin prisma evidenţierii efectelor pe care aceste dezbateri le determină în rândul electoratului şi, mergând mai departe, la impactul mediumului televizual în timpul campaniei electorale. (Autoarea)
Domenii de interes:
- științe politice
- științele comunicării
- alegeri prezidențiale
ACEASTĂ CARTE A FOST CITATĂ ÎN URMĂTOARELE LUCRĂRI
- Pătruț, M. (2014). Cadrajele mediatice și dezbaterea prezidențială. Studiu de caz. POLIS, III(3(9)), 131-147
- Pătruț, M., & Cmeciu, C.-M. (2012). Forum Comments – a Means of Embedding the Effects of the TV Debate in the 2009 Presidential Campaign in Romania. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 2(9), 419-434
- Ștefănescu, S., & Velicu, A. (2006). Tema identitară în discursul candidaţilor la preşedinţie. Studiu de caz. Revista Română de Sociologie,(5-6), 397-432