Partea plina a paharului. O introducere in tehnicile si campaniile de relatii publice – George DAVID, Dan MIRCEA

53,00 lei

PARTEA PLINA A PAHARULUI. O INTRODUCERE IN TEHNICILE SI CAMPANIILE DE RELATII PUBLICE
George DAVID, Dan MIRCEA

LUMEN – Copyright © 2015 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         PAG

8 în stoc

Descriere

PARTEA PLINA A PAHARULUI. O INTRODUCERE IN TEHNICILE SI CAMPANIILE DE RELATII PUBLICE

George DAVID, Dan MIRCEA

LUMEN – Copyright © 2015 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 430          LIMBA: Română

ISBN:  978-973-166-419-4

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1


Descriere:

De mai bine de doua decenii, activitatea de relatii publice ca efort sistematic si planificat al unei organizatii de castigare a intelegerii, bunavointei, simpatiei si sprijinului public este din ce in ce mai prezenta si in spatiul public romanesc. Cum era si firesc, evolutia relatiilor publice a parcurs o entuziasta perioada de pionierat, dupa care, treptat, a cunoscut o etapa de profesionalizare din ce in ce mai profunda. In acest context, pe langa buna cunoastere a aspectelor teoretice ale relatiilor publice, un practician interesat de consolidarea reputatiei sale, de „dobandirea intelegerii si acceptarii publice”, are nevoie cel putin de un plan eficient si de niste instrumente practice prin care sa puna in aplicare planul; adica exact ceea ce stipula Bernays cu aproape 90 de ani in urma. Avand in vedere aceste cerinte, propunem celor care doresc sa se initieze in buna cunoastere si manuire a tehnicilor de relatii publice o serie de retete indelung verificate in practica si care, aplicate corect, pot produce rezultatele asteptate. Mai mult decat atat, propunem si modalitati de integrare a acestor tehnici in campanii de relatii publice, urmand reguli si algoritmi a caror utilitate a fost confirmata de practica in numeroase ocazii. (Autorii)


Domenii de interes:

  • stiintele comunicarii
  • relatii publice
  • tehnici de relatii publice
  • campanii de relatii publice

Informații suplimentare

Greutate0.8 kg

Author: Editura Științifică LUMEN