Managementul educaţional si calitatea in educatie – Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

Reduceri!

151,20 lei

LUMEN – Copyright © 2019 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 191          LIMBA: Romana

ISBN: 978-973-166-512-2

INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers

4 în stoc

SKU: 612 Categorie:

Descriere

MANAGEMENTUL EDUCATIONAL SI CALITATEA IN EDUCATIE

Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

LUMEN – Copyright © 2019 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 191          LIMBA: Romana

ISBN: 978-973-166-512-2

INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Volumul intitulat ,,Managementul educational si calitatea in educatie”, coordonat de Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA, a fost publicat ca urmare a  conferintei stiintifice nationale Managementul educational si calitatea in educatie, care a avut loc in 23 Ianuarie 2019 in Iasi, Romania, organizata de SC Training Cariere SRL.


Domenii de interes:

  • educatie
  • sociologia educatiei
  • educatie de etica
  • management educational
  • educatie formala
  • educatie antreprenoriala

CUPRINS


  • Teoria inteligenţelor multiple – howard gardner. Inteligenţele multiple în logopedie
    Elisabeta Elena ANGHEL – pp. 7-14
  • Implementarea standardelor de calitate-premisă a dezvoltării culturii calităţii în şcoală
    Cristina Mirela BARABAŞ – pp. 15-20
  • Managementul educational – profesorul manager
    Mirela BARBĂRASĂ – pp. 21-26
  • Politici educaţionale în context european
    Anamaria BURADA – pp. 27-32
  • Centru de documentare şi informare spaţiu ideal pentru activităţile nonformale de calitate
    Crina Violeta CÂCĂU LEŞ – pp. 33-40
  • Competenţele manageriale ale directorului de şcoală
    Valeria CALAPOD – pp. 41-48
  • Eficienţa stilurilor de conducere în managementul educaţional
    Iuliana CĂLIN – pp. 49-56
  • Managementul lecţiei de matematică din perspectiva asigurării calităţii
    Adriana CALOTĂ – pp. 57-62
  • Rolul strategiilor de evaluare formativă în ameliorarea rezultatelor învăţării
    Mihaela CIOBAN – pp. 63-68
  • Elaborarea de situaţii problemă în predarea înmulţirii la clasa a III-a
    Magdalena CIUNTU – pp. 69-76
  • Formarea competenţei de comunicare şi factorii psihologici implicaţi la elevii cu dizabilităţi mintale
    Margareta CÎRLIGEANU – pp. 77-82
  • Managementul educational – stiluri de management
    Nicoleta Cristina ENCEANU – pp. 83-88
  • Management de calitate în instituţiile şcolare
    Daniela GIUGARIU – pp. 89-94
  • Contextul didactic al educaţiei interculturale
    Alina Elena IONESCU – pp. 95-100
  • Managementul organizaţiei şcolare
    Doiniţa-Liliana ISPAS – pp. 101-104
  • Echipa didactică, factor al calităţii în educaţie
    Ionel MITROFAN – pp. 105-112
  • Importanţa utilizării tehnologiei informatice şi comunicaţionale în predarea disciplinelor economice
    Mihaela Lenuţa MOCA – pp. 113-120
  • Managementul calităţii în educaţie
    Mariana MOLDOVAN – pp. 121-128
  • Rolul opţionalelor în educaţia şcolarilor
    Ana MUNTEAN – pp. 129-134
  • Managerul grupei de prescolari – educatoarea
    Marina Veronica NICULAE – pp. 135-138
  • Managementului clasei de elevi. Învăţătorul manager
    Cristina NUŢAŞ – pp. 139-146
  • Controlul, îndrumarea si evaluarea activitatii intr-o unitate scolara
    Marcela PAŞCU – pp. 147-154
  • Managementul educaţional – pârghie de bază a sistemului de învăţământ
    Alina POPOVICI – pp. 155-160
  • Calitatea în educaţie – formal prin nonformal
    Monica Luminiţa RUSAN – pp. 161-166
  • Aspecte ale unui management educaţional defectuos
    Adriana SANDU – pp. 167-172
  • E-learning-ul şi formarea continuă a cadrelor didactice
    Elena Gabriela ŞTEFAN – pp. 173-176
  • Consilierea educaţională – activitate indispensabilă pentru o educaţie de calitate
    Lilia STEGĂRESCU – pp. 177-186
  • Managementul implicării la nivelul organizaţiei şcolare
    Daniela UNGUREANU – pp. 187-189

Author: Editura Științifică LUMEN