200,00 lei
LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS
FORMAT: Tipărit PAGINI: 220 LIMBA: Romana
ISBN: 978-973-166-504-7
INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers
1 în stoc
Descriere
MANAGEMENTUL EDUCATIONAL LA CLASA SI IN SCOALA
Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)
LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS
FORMAT: Tipărit PAGINI: 220 LIMBA: Romana
ISBN: 978-973-166-504-7
INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers
GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE
Descriere:
Volumul intitulat ,,Managementul educational la clasa si in scoala”, coordonat de Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA, a fost publicat ca urmare a conferintei stiintifice nationale Managementul educational la clasa si in scoala, care a avut loc in 31 August 2018 in Iasi, Romania, organizata de SC Training Cariere SRL; co-organizatori: Centrul de Conferinţe LUMEN.
Domenii de interes:
- educatie
- sociologia educatiei
- educatie de etica
- management educational
- educatie formala
- educatie antreprenoriala
CUPRINS
- Managementul clasei. Repere psihosociale şi pedagogice
Coculiana ACĂR – pp. 7-14 - Managementul parteneriatului-factor decisiv în organizarea activităţilor extraşcolare
Maria Emilia BILCEC – pp. 15-21 - Particularizări ale dimensiunilor manageriale în coordonarea grupei de preşcolari
Cristina BUTNARU – pp. 22-28 - Managementul clasei de elevi la ora de matematică
Adriana CALOTĂ – pp. 29-31 - Educaţia pentru dezvoltare durabilă
Carmen Manuela CAZAN – pp. 32-39 - Societăţile studenţeşti din Cernăuţi
Constantin CENUŞĂ – pp. 40-45 - Şcoala muzicală de la Putna
Constantin CENUŞĂ – pp. 46-52 - Universitatea din Cernăuţi
Constantin CENUŞĂ – pp. 53-57 - De ce un management al educaţiei?
Laura CERNICA – NISTOR – pp. 58-60 - O aventură numită “Firma de exerciţiu”
Vasilica DAE – pp. 61-67 - Managementul educţional în organizaţiile şcolare
Daniela DRAGOMIR – pp. 68-73 - Legile de bază ale managementului performant
Mihaela FILDAN – pp. 74-78 - Dimensiuni ale managementului în şcoala eficientă
Ecaterina GALOIU – pp. 79-86 - Managementul educaţional şi managementul clasei
Orsolya KOZMA – pp. 87-92 - Managementul educaţiei – permanenţă în existenţă
Ioana Daniela MANU – pp. 93-97 - Inteligenţa emoţională, factor determinant în managementul la clasă şi în şcoală
Iulia Raluca MIRICĂ – pp. 98-102 - Managementul clasei şi inteligenţele multiple
Mariana MIROI (VOINEA) – pp. 103-110 - Managementul unui caz particular în cadrul clasei
Dumitru MOISI – pp. 111-118 - Managementul activităţilor extracurriculare în învăţământul preşcolar
Mariana MOLDOVAN – pp. 119-126 - Managementul în educaţie
Ioan MURĂŞAN – pp. 127-131 - Management, leadership, conducere. Modele valide şi eficiente
Ioana-Rodica NEMEŞ – pp. 132-138 - Managerul ideal în organizaţia şcolară
Georgiana Florenţa ONIŞORU (POSTINIUC) – pp. 139-145 - Dezvoltarea gândirii critice şi învăţarea eficientă a fizicii
Emanuela-Maria PANGRATI – pp. 146-153 - Etica managerială în cadrul unei instituţii de învăţământ
Mariana PERNIU – pp. 154-159 - Managementul grupei de preşcolari
Niculina PETRE – pp. 160-167 - Managementul educaţional, principiile managementului educaţional şi schimbările necesare eficientizării procesului educaţional
Gabriel-Atanasie PETREA – pp. 168-173 - Importanţa managementul educaţional în învatămîntul preuniversitar
Mihaela Glencora PETRIŢA – pp. 174-179 - Aşteptări la început de mandat managerial
Cosmina Mihaela RADU – pp. 180-184 - Managementul clasei de elevi, o provocare pentru profesori
Elena Sabina RADU – pp. 185-190 - Aspecte teoretice ale managementului educaţional
Lilia STEGĂRESCU – pp. 191-195 - Rolul profesorului în managementul clasei de elevi
Claudia Iuliana TÂRB – pp. 196-201 - Managementul clasei de elevi la ciclul primar
Oana Cornelia TIŢA – pp. 202-205 - Eficientizarea resursei umane din sistemului de educaţie prin dezvoltarea profesională
Elena Roxana VIŞAN – pp. 206-213 - Activităţile extraşcolare, o formă de manifestare a managementului educaţional
Daniela Camelia VLAŞIN – pp. 214-218