Managementul educaţional la clasa si in scoala – Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

120,00 lei

LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 220          LIMBA: Romana

ISBN: 978-973-166-504-7

INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers

4 în stoc

SKU: 613 Categorie:

Descriere

MANAGEMENTUL EDUCATIONAL LA CLASA SI IN SCOALA

Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 220          LIMBA: Romana

ISBN: 978-973-166-504-7

INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Volumul intitulat ,,Managementul educational la clasa si in scoala”, coordonat de Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA, a fost publicat ca urmare a  conferintei stiintifice nationale Managementul educational la clasa si in scoala, care a avut loc in 31 August 2018 in Iasi, Romania, organizata de SC Training Cariere SRL; co-organizatori: Centrul de Conferinţe LUMEN.


Domenii de interes:

  • educatie
  • sociologia educatiei
  • educatie de etica
  • management educational
  • educatie formala
  • educatie antreprenoriala

CUPRINS


  • Managementul clasei. Repere psihosociale şi pedagogice
    Coculiana ACĂR – pp. 7-14
  • Managementul parteneriatului-factor decisiv în organizarea activităţilor extraşcolare
    Maria Emilia BILCEC – pp. 15-21
  • Particularizări ale dimensiunilor manageriale în coordonarea grupei de preşcolari
    Cristina BUTNARU – pp. 22-28
  • Managementul clasei de elevi la ora de matematică
    Adriana CALOTĂ – pp. 29-31
  • Educaţia pentru dezvoltare durabilă
    Carmen Manuela CAZAN – pp. 32-39
  • Societăţile studenţeşti din Cernăuţi
    Constantin CENUŞĂ – pp. 40-45
  • Şcoala muzicală de la Putna
    Constantin CENUŞĂ – pp. 46-52
  • Universitatea din Cernăuţi
    Constantin CENUŞĂ – pp. 53-57
  • De ce un management al educaţiei?
    Laura CERNICA – NISTOR – pp. 58-60
  • O aventură numită “Firma de exerciţiu”
    Vasilica DAE – pp. 61-67
  • Managementul educţional în organizaţiile şcolare
    Daniela DRAGOMIR – pp. 68-73
  • Legile de bază ale managementului performant
    Mihaela FILDAN – pp. 74-78
  • Dimensiuni ale managementului în şcoala eficientă
    Ecaterina GALOIU – pp. 79-86
  • Managementul educaţional şi managementul clasei
    Orsolya KOZMA – pp. 87-92
  • Managementul educaţiei – permanenţă în existenţă
    Ioana Daniela MANU – pp. 93-97
  • Inteligenţa emoţională, factor determinant în managementul la clasă şi în şcoală
    Iulia Raluca MIRICĂ – pp. 98-102
  • Managementul clasei şi inteligenţele multiple
    Mariana MIROI (VOINEA) – pp. 103-110
  • Managementul unui caz particular în cadrul clasei
    Dumitru MOISI – pp. 111-118
  • Managementul activităţilor extracurriculare în învăţământul preşcolar
    Mariana MOLDOVAN – pp. 119-126
  • Managementul în educaţie
    Ioan MURĂŞAN – pp. 127-131
  • Management, leadership, conducere. Modele valide şi eficiente
    Ioana-Rodica NEMEŞ – pp. 132-138
  • Managerul ideal în organizaţia şcolară
    Georgiana Florenţa ONIŞORU (POSTINIUC) – pp. 139-145
  • Dezvoltarea gândirii critice şi învăţarea eficientă a fizicii
    Emanuela-Maria PANGRATI – pp. 146-153
  • Etica managerială în cadrul unei instituţii de învăţământ
    Mariana PERNIU – pp. 154-159
  • Managementul grupei de preşcolari
    Niculina PETRE – pp. 160-167
  • Managementul educaţional, principiile managementului educaţional şi schimbările necesare eficientizării procesului educaţional
    Gabriel-Atanasie PETREA – pp. 168-173
  • Importanţa managementul educaţional în învatămîntul preuniversitar
    Mihaela Glencora PETRIŢA – pp. 174-179
  • Aşteptări la început de mandat managerial
    Cosmina Mihaela RADU – pp. 180-184
  • Managementul clasei de elevi, o provocare pentru profesori
    Elena Sabina RADU – pp. 185-190
  • Aspecte teoretice ale managementului educaţional
    Lilia STEGĂRESCU – pp. 191-195
  • Rolul profesorului în managementul clasei de elevi
    Claudia Iuliana TÂRB – pp. 196-201
  • Managementul clasei de elevi la ciclul primar
    Oana Cornelia TIŢA – pp. 202-205
  • Eficientizarea resursei umane din sistemului de educaţie prin dezvoltarea profesională
    Elena Roxana VIŞAN – pp. 206-213
  • Activităţile extraşcolare, o formă de manifestare a managementului educaţional
    Daniela Camelia VLAŞIN – pp. 214-218

Author: Editura Științifică LUMEN