
MARKETING CONEMATOGRAFIC
LUMEN – Copyright © 2006 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ
FORMAT: Tipărit PAGINI: 111 LIMBA: Română
ISBN: 978-973-166-022-6
CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro
GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE
Descriere:
În ciuda importanţei sale economice, industria divertismentului a fost mult timp un domeniu necunoscut marketerilor. Însă, cu trecerea timpului şi a diversificării acestei industrii, acerba competiţie a determinat apariţia marketingului cultural , ca o variabilă extrem de importantă la ora de vânzare a unui produs de divertisment. Astăzi, în ceea ce priveşte industria cinematografică, deşi se pare că există o gamă largă de produse din care poate alege consumatorul, practic este “obligat” să urmărească numai anumite pelicule. Realitatea de la casele de vânzări ale cinematografelor, ne spun acelaşi lucru: spectatorii nu aleg decât acele filme despre care aud vorbindu-se. (Autoarea)
Domenii de interes:
- științe economice
- științele comunicării
- cinematografie
- arte vizuale
- artele spectacolului