Marketing cinematografic – Mihaela DRON

Suntem in vacanta! Vă mulțumim pentru interesul acordat editurii noastre! Echipa responsabila cu distribuția de carte este în vacanță până la sfârșitul lunii septembrie! Va așteptăm după 1 august!

27,37 lei

Mihaela DRON

LUMEN – Copyright © 2006 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 111          LIMBA: Română

ISBN: 978-973-166-022-6

5 în stoc

Descriere

MARKETING CONEMATOGRAFIC

Mihaela DRON

LUMEN – Copyright © 2006 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 111          LIMBA: Română

ISBN: 978-973-166-022-6

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1


Descriere:

În ciuda importanţei sale economice, industria divertismentului a fost mult timp un domeniu necunoscut marketerilor. Însă, cu trecerea timpului şi a diversificării acestei industrii, acerba competiţie a determinat apariţia marketingului cultural , ca o variabilă extrem de importantă la ora de vânzare a unui produs de divertisment. Astăzi, în ceea ce priveşte industria cinematografică, deşi se pare că există o gamă largă de produse din care poate alege consumatorul, practic este “obligat” să urmărească numai anumite pelicule. Realitatea de la casele de vânzări ale cinematografelor, ne spun acelaşi lucru: spectatorii nu aleg decât acele filme despre care aud vorbindu-se. (Autoarea)


Domenii de interes:

  • științe economice
  • științele comunicării
  • cinematografie
  • arte vizuale
  • artele spectacolului

Author: Editura Științifică LUMEN