Interesat de “city branding”. Despre branding de oras in contextul evenimentului ,,Capitala culturala europeana”. Sibiu si Luxembourg 2007 – Andra Cristina BOTNARU

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen 9 Botnaru

INTERESAT DE “CITY BRANDING”. DESPRE BRANDING DE ORAS IN CONTEXTUL EVENIMENTULUI ,,CAPITALA CULTURALA EUROPEANA”. SIBIU SI LUXEMBOURG 2007

Andra Cristina BOTNARU

LUMEN – Copyright © 2008 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 233          LIMBA: Română

ISBN:  978-973-166-156-8

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPARA IN ROMANIA PRIN: Edituralumen.ro, Elefant.ro, Librarie.net, Libraria virtuala LUMEN

CUMPARA IN STRAINATATE PRIN: Elefant.md, Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.ca, Amazon.es, Amazon.de, Amazon.it, Alibris.com

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Această carte reprezintă finalul unei călătorii care a început în data de 7 noiembrie 2006, din dorinţa de a cerceta întregul proces de transformare şi promovare urbană, în contextul găzduirii evenimentului „Capitală Culturală Europeană” („CCE”). De ce „branding de oraş” şi de ce „în contextul CCE”? întrucât, în societatea contemporană, tendinţa de „a brandui” orice a devenit din ce în ce mai frecventă, considerând drept „branduri” chiar anumite locuri- ţări, regiuni sau oraşe. Brandingul de oraş este un subiect pe cât de nou, pe atât de controversat şi dificil. Prin cercetarea realizată, am urmărit tocmai o aprofundare a acestui domeniu, pentru a înţelege de ce oraşele sunt considerate branduri şi cum sunt ele „construite” ca branduri. (Autoarea)


Domenii de interes:

  • stiintele comunicarii
  • city branding
  • capitala culturala europeana

CUPRINS


MULŢUMIRI (pp 13-14)

INTRODUCERE (pp 15-18)

CAPITOLUL I (pp 19-32) – UE, cultura şi oraşele

Cultură – Culturi- o realitate contemporană; Intervenţia Uniunii Europene în domeniul culturii; Concluzii.

CAPITOLUL II (pp 33-60) – “Capitală Culturală Europeană” – context de promovare urbană

Ce reprezintă « Capitală Culturală Europeană »?; Evenimentul “Capitală Culturală Europeană”; Oraşul « Capitală Culturală Europeană »; Concluzii.

CAPITOLUL III (pp 61-78) – Politica culturală urbană

Ce presupune politica culturală urbană?; Politică culturală-identitate urbană; Politică culturală-regenerare urbană; Politică culturală naţională- Politică culturală europeană; Concluzii.

CAPITOLUL IV (pp 79-98) – De la branding comercial la branding de oraş

Ce este un brand?; Relaţia produs-marcă-brand; Extinderea conceptului de branding în alte zone decât cele comerciale; Brandingul de loc; Branding de oraş; Concluzii.

CAPITOLUL V (pp 99-132) – Branding de oraş în contextul „Capitală Culturală Europeană”

Ce înseamnă brandul de oraş „CCE”?; Abordarea strategică de poziţionare a brandului de oraş „CCE”; Obiectivele brandului de oraş „CCE”; Publicul-ţintă; Dimensiuni ale brandului „CCE”; Comunicarea şi promovarea brandului „CCE”; Monitorizarea şi evaluarea evoluţiei oraşului în contextul „CCE”; Direcţii strategice pentru construirea unui brand de oraş în contextul „CCE”; Concluzii.

CAPITOLUL VI (pp 133-148) – Brandul comun „Capitale Culturale Europene”

Succesul evenimentului „CCE”; Brandul comun „CCE”; Concluzii.

STUDIU DE CAZ I (pp 149-190) – „Sibiu-Capitală Culturală Europeană 2007”-

Analiza identitară (“cum este”); Analiza strategică (“cum se comunică”); Analiza imagologică (“cum se vede”); Concluzii.

STUDIU DE CAZ II (pp 191-210) – „Luxembourg şi Marea Regiune- Capitală Culturală Europeană 2007”

Analiza identitară (“cum este”); Analiza strategică (“cum se comunică”); Analiza imagologică (“cum se vede”); Concluzii.

UN NOU ÎNCEPUT (pp 211-214)

BIBLIOGRAFIE (pp 215-222)

ANEXE (pp 223-231)

Calendarul principalelor momente ale instituirii şi pregătirii Programului Sibiu CCE 2007”; Structuri administrative „Capitală Culturală Europeană 2007”; Printurile campaniei „Normal. Sibiu”.


ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI


Author: Editura Științifică LUMEN