DOCUMENTARUL ÎNTRE JURNALISM ȘI CINEMATOGRAFIE
LUMEN – Copyright © 2006 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ
FORMAT: Tipărit
PAGINI: 130
LIMBA: Română
ISBN: 978-973-7766-61-8
CUMPĂRĂ ÎN ROMÂNIA PRIN: edituralumen.ro, biblios.ro, okazii.ro, librarie.net,
CUMPĂRĂ ÎN STRĂINĂTATE PRIN: mesageria.md
VIZUALIZEAZĂ CARTEA PE Google Books:
GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE
Descriere:
„Integritatea morală” şi complexitatea documentarului au fost motivele alegerii acestui gen de graniţă drept subiect pentru o lucrare de cercetare. Documentarul a rămas ultimul produs frumos, exhaustiv şi neperisabil, al unei industrii care ambalează zilnic, în formate tipice, tragedii şi spectacol. El demonstrează că, deşi lumea în care trăim pare a nu mai avea secrete şi ţinuturi nedescoperite, întotdeauna rămâne ceva de explorat. Şi, mai mult, demonstrează că tiparele nu sunt necesare, găsind mereu moduri unice de expunere a problemelor. (Autoarea)
Domenii de interes:
- științele comunicării
- jurnalism
- cinematografie
- filme documentare
ACEASTĂ CARTE A FOST CITATĂ ÎN URMĂTOARELE LUCRĂRI
- Bohanțov, A. (2012). Filmul de televiziune, între artă şi marketing audiovizual. Arta, 94-100
- Bohanțov, A. (2014). The documentary film and the new media. International Journal of Communication Research, 4(2), 14-17
DESPRE AUTOR
OANA IACOB este șef de lucrări al Facultății de Antreprenoriat, Inginerie și Managementul Afacerilor din cadrul Universității Politehnice din București, susținând ore de curs și seminar și desfășurând activități de cercetare în cadrul acestei instituții. Este Doctor în Management și are diplomă de Master în domeniul Finanțe. Domeniile sale de interes includ managementul, analiza economico-financiară, contabilitatea, finanțele și marketing-ul. A publicat numeroase lucrări pe tema educației, managementului și capitalului economic în reviste naționale în internaționale de prestigiu.