Psycho-educational and social intervention program for parents. Psycho-educational kit: Trainer’s manual and trainee’s workbook – Aurora Adina COLOMEISCHI (coordonator)

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Cover small Manual for trainers

PSYCHO-EDUCATIONAL AND SOCIAL INTERVENTION PROGRAM FOR PARENTS. PSYCHO-EDUCATIONAL KIT: TRAINER’S MANUAL AND TRAINEE’S WORKBOOK

Aurora Adina COLOMEISCHI (coordonator)

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE

LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 153          LIMBA: Engleza

ISBN: 978-973-166-508-5

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CITESTE OPEN ACCESS VOLUMUL


Descriere:

Programul de intervenție psiho-educațională și socială dezvoltă o abordare interdisciplinară pentru a răspunde nevoilor psihologice, educaționale și sociale ale părinților copiilor cu nevoi speciale, pentru a-și consolida abilitățile personale, social-emoționale și abilitățile lor parentale, astfel încât acestea să experimenteze o incluziune socială și o bunăstare în creștere. Obiectivul general al proiectului este urmărit printr-o intervenție dublă: mai întâi este abordarea nevoilor personale ale părinților pentru dezvoltarea socială-emoțională, abordarea strategiilor de învățare pentru a face față stresului și promovarea incluziunii sociale, îmbunătățirea rezistenței acestora și experimentarea bunăstării; în al doilea rând, se adresează rolului lor părintesc și răspunde nevoii de dezvoltare a abilităților parentale pentru a deveni o adevărată resursă pentru copiii lor cu nevoi speciale. (Autorii)


Domenii de interes:

  • psihologie
  • copii cu dizabilitati
  • invatare socio-emotionala

CUPRINS 


PART I (pp. 1-55)

Psycho-Educational and Social Intervention Program for Parents (PESI) – Benefits of Parents’ Education and Training (pp. 1-6)

Aurora Adina Colomeischi           

The Adult Learning Theory – Andragogy (pp. 7-17)

Maria Augusta Romão Da Veiga Branco 

Parenting a Child with Special Needs (pp. 18-25)

Ingrida Baranauskiene, Diana Saveikiene

Group dynamics and group methods (pp. 26-30)

Agnès Ros-Morente, Gemma Filella, Judit Teixiné, Cèlia Moreno              

Trainer’s skills (pp. 31-46)

Nalan Babur      

The Training Program Structure (pp. 47-55)

Otilia Clipa

PART II (pp. 56-151)

Resilience Within Family (pp. 56-60)

Anamarija Žic Ralić          

Family Strengths (pp. 61-65)

Ana Wagner Jakab          

Stress Management (pp. 66-69)

Liliana Bujor       

Resilience Within Family (pp. 70-73)

Liliana Bujor       

Self-Esteem And Self-Concept (pp. 74-79)

Agnès Ros-Morente, Gemma Filella, Judit Teixiné &Cèlia Moreno            

Self-Esteem And Self-Concept – Optional Unit (pp. 80-83)

Agnès Ros-Morente, Gemma Filella, Judit Teixiné & Cèlia Moreno

Self-Management (pp. 84-87)

Maria Augusta Romão Da Veiga Branco, Ana Galvão,  Celeste Antão,  Maria José Gomes               

Self-Efficacy (pp. 88-90)

Agnès Ros-Morente, Gemma Filella, Judit Teixiné & Cèlia Moreno           

Social Emotional Learning Within Family (pp. 91-98)

Mine Gol Guven              

Emotional Competence – Self Awerness  (pp. 99-103)

Maria Augusta Romão da Veiga Branco 

Emotional Competence – Self Motivation (pp. 104-109)

Maria Augusta Romão da Veiga Branco 

Emotional Competence – Empathy (pp. 110-112)

Maria Augusta Romão da Veiga Branco 

Emotional Competence – Social Emotional Skills  (pp. 113-120)

Maria Augusta Romão da Veiga Branco

Social Competence (pp. 121-129)

Mine Gol Guven              

Emotional Intelligent Parenting (pp. 130-137)

Ingrida Baranauskiene, Diana Saveikiene             

Final Assessment And Evaluation (pp. 138-151)

Ingrida Baranauskiene, Diana Saveikiene

Author: Editura Științifică LUMEN