Managementul educaţional la clasa si in scoala – Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen proc 22

MANAGEMENTUL EDUCATIONAL LA CLASA SI IN SCOALA

Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 220          LIMBA: Romana

ISBN: 978-973-166-504-7

INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Volumul intitulat ,,Managementul educational la clasa si in scoala”, coordonat de Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA, a fost publicat ca urmare a  conferintei stiintifice nationale Managementul educational la clasa si in scoala, care a avut loc in 31 August 2018 in Iasi, Romania, organizata de SC Training Cariere SRL; co-organizatori: Centrul de Conferinţe LUMEN.


Domenii de interes:

  • educatie
  • sociologia educatiei
  • educatie de etica
  • management educational
  • educatie formala
  • educatie antreprenoriala

CUPRINS


  • Managementul clasei. Repere psihosociale şi pedagogice
    Coculiana ACĂR – pp. 7-14
  • Managementul parteneriatului-factor decisiv în organizarea activităţilor extraşcolare
    Maria Emilia BILCEC – pp. 15-21
  • Particularizări ale dimensiunilor manageriale în coordonarea grupei de preşcolari
    Cristina BUTNARU – pp. 22-28
  • Managementul clasei de elevi la ora de matematică
    Adriana CALOTĂ – pp. 29-31
  • Educaţia pentru dezvoltare durabilă
    Carmen Manuela CAZAN – pp. 32-39
  • Societăţile studenţeşti din Cernăuţi
    Constantin CENUŞĂ – pp. 40-45
  • Şcoala muzicală de la Putna
    Constantin CENUŞĂ – pp. 46-52
  • Universitatea din Cernăuţi
    Constantin CENUŞĂ – pp. 53-57
  • De ce un management al educaţiei?
    Laura CERNICA – NISTOR – pp. 58-60
  • O aventură numită “Firma de exerciţiu”
    Vasilica DAE – pp. 61-67
  • Managementul educţional în organizaţiile şcolare
    Daniela DRAGOMIR – pp. 68-73
  • Legile de bază ale managementului performant
    Mihaela FILDAN – pp. 74-78
  • Dimensiuni ale managementului în şcoala eficientă
    Ecaterina GALOIU – pp. 79-86
  • Managementul educaţional şi managementul clasei
    Orsolya KOZMA – pp. 87-92
  • Managementul educaţiei – permanenţă în existenţă
    Ioana Daniela MANU – pp. 93-97
  • Inteligenţa emoţională, factor determinant în managementul la clasă şi în şcoală
    Iulia Raluca MIRICĂ – pp. 98-102
  • Managementul clasei şi inteligenţele multiple
    Mariana MIROI (VOINEA) – pp. 103-110
  • Managementul unui caz particular în cadrul clasei
    Dumitru MOISI – pp. 111-118
  • Managementul activităţilor extracurriculare în învăţământul preşcolar
    Mariana MOLDOVAN – pp. 119-126
  • Managementul în educaţie
    Ioan MURĂŞAN – pp. 127-131
  • Management, leadership, conducere. Modele valide şi eficiente
    Ioana-Rodica NEMEŞ – pp. 132-138
  • Managerul ideal în organizaţia şcolară
    Georgiana Florenţa ONIŞORU (POSTINIUC) – pp. 139-145
  • Dezvoltarea gândirii critice şi învăţarea eficientă a fizicii
    Emanuela-Maria PANGRATI – pp. 146-153
  • Etica managerială în cadrul unei instituţii de învăţământ
    Mariana PERNIU – pp. 154-159
  • Managementul grupei de preşcolari
    Niculina PETRE – pp. 160-167
  • Managementul educaţional, principiile managementului educaţional şi schimbările necesare eficientizării procesului educaţional
    Gabriel-Atanasie PETREA – pp. 168-173
  • Importanţa managementul educaţional în învatămîntul preuniversitar
    Mihaela Glencora PETRIŢA – pp. 174-179
  • Aşteptări la început de mandat managerial
    Cosmina Mihaela RADU – pp. 180-184
  • Managementul clasei de elevi, o provocare pentru profesori
    Elena Sabina RADU – pp. 185-190
  • Aspecte teoretice ale managementului educaţional
    Lilia STEGĂRESCU – pp. 191-195
  • Rolul profesorului în managementul clasei de elevi
    Claudia Iuliana TÂRB – pp. 196-201
  • Managementul clasei de elevi la ciclul primar
    Oana Cornelia TIŢA – pp. 202-205
  • Eficientizarea resursei umane din sistemului de educaţie prin dezvoltarea profesională
    Elena Roxana VIŞAN – pp. 206-213
  • Activităţile extraşcolare, o formă de manifestare a managementului educaţional
    Daniela Camelia VLAŞIN – pp. 214-218

Author: Editura Științifică LUMEN