Managementul educaţional la clasa si in scoala – Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori)

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen proc 22

MANAGEMENTUL EDUCATIONAL LA CLASA SI IN SCOALA

Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA (editori) LUMEN – Copyright © 2018 – Colecția CONFERENCE PROCEEDINGS FORMAT: Tipărit         PAGINI: 220          LIMBA: Romana ISBN: 978-973-166-504-7 INDEXATA IN: CEEOL, RePEc, EconPapers GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Volumul intitulat ,,Managementul educational la clasa si in scoala”, coordonat de Cristian Mihail RUS, Laura Maria CARSTEA, Antonela Cristina SOFRONIA, Puiu Petrica SOFRONIA, a fost publicat ca urmare a  conferintei stiintifice nationale Managementul educational la clasa si in scoala, care a avut loc in 31 August 2018 in Iasi, Romania, organizata de SC Training Cariere SRL; co-organizatori: Centrul de Conferinţe LUMEN.


Domenii de interes:

  • educatie
  • sociologia educatiei
  • educatie de etica
  • management educational
  • educatie formala
  • educatie antreprenoriala

CUPRINS


  • Managementul clasei. Repere psihosociale şi pedagogice Coculiana ACĂR – pp. 7-14
  • Managementul parteneriatului-factor decisiv în organizarea activităţilor extraşcolare Maria Emilia BILCEC – pp. 15-21
  • Particularizări ale dimensiunilor manageriale în coordonarea grupei de preşcolari Cristina BUTNARU – pp. 22-28
  • Managementul clasei de elevi la ora de matematică Adriana CALOTĂ – pp. 29-31
  • Educaţia pentru dezvoltare durabilă Carmen Manuela CAZAN – pp. 32-39
  • Societăţile studenţeşti din Cernăuţi Constantin CENUŞĂ – pp. 40-45
  • Şcoala muzicală de la Putna Constantin CENUŞĂ – pp. 46-52
  • Universitatea din Cernăuţi Constantin CENUŞĂ – pp. 53-57
  • De ce un management al educaţiei? Laura CERNICA – NISTOR – pp. 58-60
  • O aventură numită “Firma de exerciţiu” Vasilica DAE – pp. 61-67
  • Managementul educţional în organizaţiile şcolare Daniela DRAGOMIR – pp. 68-73
  • Legile de bază ale managementului performant Mihaela FILDAN – pp. 74-78
  • Dimensiuni ale managementului în şcoala eficientă Ecaterina GALOIU – pp. 79-86
  • Managementul educaţional şi managementul clasei Orsolya KOZMA – pp. 87-92
  • Managementul educaţiei – permanenţă în existenţă Ioana Daniela MANU – pp. 93-97
  • Inteligenţa emoţională, factor determinant în managementul la clasă şi în şcoală Iulia Raluca MIRICĂ – pp. 98-102
  • Managementul clasei şi inteligenţele multiple Mariana MIROI (VOINEA) – pp. 103-110
  • Managementul unui caz particular în cadrul clasei Dumitru MOISI – pp. 111-118
  • Managementul activităţilor extracurriculare în învăţământul preşcolar Mariana MOLDOVAN – pp. 119-126
  • Managementul în educaţie Ioan MURĂŞAN – pp. 127-131
  • Management, leadership, conducere. Modele valide şi eficiente Ioana-Rodica NEMEŞ – pp. 132-138
  • Managerul ideal în organizaţia şcolară Georgiana Florenţa ONIŞORU (POSTINIUC) – pp. 139-145
  • Dezvoltarea gândirii critice şi învăţarea eficientă a fizicii Emanuela-Maria PANGRATI – pp. 146-153
  • Etica managerială în cadrul unei instituţii de învăţământ Mariana PERNIU – pp. 154-159
  • Managementul grupei de preşcolari Niculina PETRE – pp. 160-167
  • Managementul educaţional, principiile managementului educaţional şi schimbările necesare eficientizării procesului educaţional Gabriel-Atanasie PETREA – pp. 168-173
  • Importanţa managementul educaţional în învatămîntul preuniversitar Mihaela Glencora PETRIŢA – pp. 174-179
  • Aşteptări la început de mandat managerial Cosmina Mihaela RADU – pp. 180-184
  • Managementul clasei de elevi, o provocare pentru profesori Elena Sabina RADU – pp. 185-190
  • Aspecte teoretice ale managementului educaţional Lilia STEGĂRESCU – pp. 191-195
  • Rolul profesorului în managementul clasei de elevi Claudia Iuliana TÂRB – pp. 196-201
  • Managementul clasei de elevi la ciclul primar Oana Cornelia TIŢA – pp. 202-205
  • Eficientizarea resursei umane din sistemului de educaţie prin dezvoltarea profesională Elena Roxana VIŞAN – pp. 206-213
  • Activităţile extraşcolare, o formă de manifestare a managementului educaţional Daniela Camelia VLAŞIN – pp. 214-218

Author: Editura Științifică LUMEN