Definind Europa noastra – Valentina PRICOPIE

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen 57 Pricopie

DEFININD EUROPA NOASTRA

Valentina PRICOPIE

LUMEN – Copyright © 2012 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 253          LIMBA: Română

ISBN:  978-973-166-326-5

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro, Librăria Virtuală, Emag

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Volumul Definind Europa noastra, al autoarei Valentina Pricopie, este un volum de exceptie si actualitate sociala, adresandu-se atat specialistilor in comunicare, studentilor cat si celor care sunt interesati in a intelege ce presupune statutul de cetatean european, autoarea invitand la deconstruirea imaginii Europei, in scopul de a identifica demersurile initiate in favoarea comunicarii, atat la Bruxelles, cat si in fiecare stat membru, pentru ca Europa sa fie inteleasa ca fiind parte din identitatea noastra de europeni. Volumul prin structura sa, pe parcursul a celor 2 parti, in care sunt tratate comunicarea europeana si relatiile publice europene, ofera o imagine clara a ceea ce inseamna Europa la nivel comunicational. In continutul volumului, veti regasi aspecte privind comunicarea europeana, cu referire la perceptii, mituri si realitati in comunicarea europeana, si o analiza detaliata a strategiilor si actiunilor noii politici de comunicare a Uniunii Europene. O provocare a volumului o constituie analiza asupra brandului Europa din perspectiva politica, sociala, culturala si stiintifica. (Editura Științifică LUMEN)


Domenii de interes:

  • sociologie
  • studii europene
  • stiinte politice

CUPRINS


LISTĂ DE ABREVIERI (pp. 7-8)

ARGUMENT (pp. 9-12)

PARTEA I

Europa despre Europa. Comunicare europeană; Europa lor; Mituri şi realităţi în comunicarea europeană; Percepţii: Eurobarometru; România: de la speranţe la percepţii; UE: Strategii şi acţiuni în trei paşi; Planul de acţiune. Ameliorarea comunicării despre Europa; Planul D pentru Democraţie, Dezbatere şi Dialog; Carta albă pentru o politică de comunicare în Europa; Sferă publică europeană?

PARTEA A II-A

Europa în Europa. PR European; Cum vedem Europa?; Brandul EUROPA; Campanii europene; De la comunicare socială la comunicare societală; Anii tematici europeni; Inovaţie Socială în 2009; Europa Socială; Strategia Europa 2020; PR cultural; Cooperarea culturală în Europa; Portalul Europeana; PR ştiinţific; Cercetarea ştiinţifică în mass-media; Formule diferite pentru a denumi cercetarea ştiinţifică; Branduri ştiinţifice europene; Consiliul European de Cercetare (ERC); Institutul European al Inovaţiei şi Tehnologiei (EIT); CORDIS; Spaţiul European al Cercetării (ERA); Europa noastră.

BIBLIOGRAFIE (pp. 243-251)

Author: Editura Științifică LUMEN