The Actual Problems of the Theory and Practice of Modern Pre-school Education in Poland, Romania and Ukraine – Otilia CLIPA, Maria Oliynyk, Malgorzata Stawiak-Ososinska (editori)

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen CLIPA The actual problems

THE ACTUAL PROBLEMS OF THE THEORY AND PRACTICE OF MODERN PRE-SCHOOL EDUCATION IN POLAND, ROMANIA AND UKRAINE

Otilia CLIPAMaria OLIYNYK, Malgorzata STAWIAK-OSOSINSKA (editori)

LUMEN – Copyright © 2014 – Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 192          LIMBA: Engleza

ISBN: 978-973-166-382-1

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro, Amazon

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Problemele aprofundării cooperării internaționale, lărgirea participării instituțiilor de învățământ, a oamenilor de știință, a pedagogilor și studenților la proiectele organizațiilor și companiilor internaționale, colaborările dintre universitățile din țările Europei de Est în contextul pregătirii specialiștilor devin din ce în ce mai de actualitate . Importanța și necesitatea teoretică a soluțiilor practice ale problemelor menționate anterior au determinat direcția cercetarii științifice pentru anumite universități din Europa de Est, rezultatele acestor cercetari fiind colaborarea în echipele științifice. Cele mai importante aspecte ale cercetarii in colaborare sunt reflectate în monografie. (Editorii)


Domenii de interes:

  • stiintele educatiei
  • pedagogie
  • educatie prescolara

CUPRINS


CHAPTER I (pp. 7-18) – Getting to Know the Pre-Schooler: Theoretical Guidelines and Pedagogical Benefits

Liliana STAN

CHAPTER II (pp. 19-32) – Social and Emotional Development of Pre-Schoolers

Otilia CLIPA

CHAPTER III (pp. 33-42) – Health Education and Environmental Education in Kindergarten

Renata MUCHACKA

CHAPTER IV (pp. 43-54) – The Development of Emotional and Social Competences in Pre-Schoolers. The Impact of a Guidance Program for Parents

Elena BUJOREAN

CHAPTER V (pp. 55-64) – Health Education as One of the Most Important Elements of Pre-School Education

Anna RÓG

CHAPTER VI (pp. 65-78) – Requirements for Computer Assisted Improvement of Children’s Behaviour

Maria-Doina SCHIPOR, Ovidiu-Andrei SCHIPOR

CHAPTER VII (pp. 79-104) – The Problems of Prevention and Psycho-Correction of Pre-School Teachers’ Professional Burnout

Tetiana KOLTUNOVYCH

CHAPTER VIII (pp. 105-116) – Polish Teaching Education Standard Concerning Nursery School and Primary School Classes (First, Second and Third)

Małgorzata STAWIAK-OSOSIŃSKA

CHAPTER IX (pp. 117-130) – Between Originality and Reflection – Creative and Critical Competences of Primary Education Teachers in the Global World

Iwona CZAJA-CHUDYBA

CHAPTER X (pp. 131-138) – Teacher’s Competences in the Field of Information Technology and Computer Science

Mateusz MUCHACKI

CHAPTER XI (pp. 139-164) – Topical Issues of Pre-School Teachers Training for Work with Children in Ethnocultural Environment of Bukovyna

Maria OLIYNYK

CHAPTER XII (pp. 165-172) – Pedagogic Training of Undergraduatesin Higher Educational Institutions of NonPedagogical Orientation: Theoretical and Practical Aspects

Natalya MACHYNSKA

CHAPTER XIII (pp. 173-182) – Prejudice as a Determinant of Academic Mobility of Polish and Ukrainian Students?

Agnieszka LEWICKA-ZELENT

CHAPTER XIV (pp. 183-190) – Professional Computer Science Competences in the Era of Information and Knowledge

Mateusz MUCHACKI


EVENIMENTE ŞI RECENZII


RECENZIE 

SANDU, ANTONIO. (2015). Few Epistemic Considerations on Pre-School Education. Book review: The Actual Problems of the Theory and Practice of Modern Pre-school Education in Poland, Romania and Ukraine, coord. Otilia CLIPA, Maria OLINEK, Malgorzata STAWIAK-OSOSINSK. London, UK: Lumen Media Publishing. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 7(1), 245-252.

Citirea volumului mi-a adus în minte problema educației multidimensionale și corelația dintre schimbările paradigmei care au loc în spațiul proceselor comunicative, dar și nevoia unei noi abordări educaționale care să fie sensibilă la valorile transmoderne ale integrității și interdependenței. Această perspectivă transmodernă este considerată ca reper în dezvoltarea volumului, care pune la îndoială, în introducere, globalizarea și criza sistemelor de volume, arătând necesitatea corelării sistemelor educaționale cu realitățile sociale ale lumii contemporane. Educația preșcolarilor reprezintă un subiect multidimensional care combină noile repere educaționale cu cercetarea acțiune.

VEZI PDF


ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI


Author: Editura Științifică LUMEN