
MARKETING ȘI COMUNICARE PE INTERNET
LUMEN – Copyright © 2006 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ
FORMAT: Tipărit
PAGINI: 481
LIMBA: Română
ISBN: 978-973-7766-87-8
CUMPĂRĂ PRIN: edituralumen.ro, librariaromana.ro, librarie.net, biblios.ro
VIZUALIZEAZĂ CARTEA PE Google Books
GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE
Descriere:
Este general acceptat de către întreaga societate că noile tehnologii informaţionale şi de comunicare se află în centrul unor schimbări economice şi sociale ce afectează toate ţările. Impactul cel mai mare îl are însă Internetul. Este global, interactiv, flexibil, bogat în resurse, dinamic, generos informaţional, accesibil unei audienţe largi, relativ ieftin în raport cu celelalte mijloace de comunicare în masă; a deschis noi căi de comunicare, colaborare şi coordonare între consumatori, comercianţi şi parteneri de afaceri. (Autoarea)
Domenii de interes:
- științele comunicării
- marketing
- marketing pe internet
ACEASTĂ CARTE A FOST CITATĂ ÎN URMĂTOARELE LUCRĂRI
- Andronic, A. G. (2019). Internet consumers’ perception of online advertising. Case study. Network Intelligence Studies, 7(13), 71-79
- Arhip, C. (2020). Social media în promovarea imaginii unui brand. Jurnalism și științe ale comunicării, 168-171
- Băltescu, C.-A., & Boșcor, A. (2014). The web page – marketing communication mean in the accommodation units’ activity. Management & Marketing, 9(2), 45-52
- Baranov, A., & Funaru, M. (2012). E-mail Marketing for Customer Orientation. “Ovidius” University Annals, Economic Sciences Series, XII(1), 800-803
- Chicioreanu, T. D. (2010). An Awesome Online Presentation Tool – Prezi. Petroleum – Gas University of Ploiesti Bulletin, Educational Sciences Series, 62(1A), 202-209.
- Constantin, I., & Belgiu (Curea), C. G. (2017). The Effect of Promoting Brands through the Facebook Network. Postmodern Openings, 8(1), 111-119.
- Constantinescu, V.-G., Constantin, I., & Belgiu Ciurea, C. G. (2017). Promotion Strategies in Online Marketing. Logos Universalitate Mentalitate Educatie Noutate – Sectiunea Stiinte Sociale, 6(1), 3-82
- Constantinescu, V-G., Constantin, I. & Belgiu (Curea), C. G. (2017). Promotion Strategies in Online Marketing. Logos Universality Mentality Education Novelty, Section: Social Sciences, VI(1), 73-82.
- Costea, M., Hapenciuc, C. V., Bejinaru, R., Stanciu, P., & Condratov, I. (2018). Social media in the activity of accommodation units. The case of Bucovina region. Journal of tourism, (26), 1-12.
- Costea, M., Hapenciuc, C.-V., & Arionesei, G. (2016). Online visibility – opportunity to increase tourism competitiveness. The case of the hotels on the Romanian seaside versus the Bulgarian seaside. In C. Brătianu, A. Zbuchea, F. Pînzaru, R.-D. Leon & E.-M. Vătămănescu (Eds.), STRATEGICA International Academic Conference – Fourth Edition . Bucharest, Romania, October 20-21, 2016. Opportunities and Risks in the Contemporary Business Environment (pp. 234-247). Tritonic
- Dumitru, I., Ciobotar, I., Cristache, S. E., Rotaru, F. G. (2017). The Effects of Smoking on the Health of the Urban Population. Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, I(1), 258-271
- Dumitru, N. R., Stoica, I., & Negricea, C. (2011). Customer relationship management – a major element of the company’s business strategy. Holistic marketing management, 16-21
- Gafencu-Blîndul, I. M. (2010). Globalized Electronic Communication. ANADISS – Journal of the Discourse Analysis reseach centre, 9, 69-75
- Gafencu-Blîndul, I. M., & Popovici (Adumitroaie), L. (2010). Globalizarea şi cultura media – către o lume de cyber cetățeni. Studii de ştiință şi cultură, 3(22), 129-133
- Iosub, I., Ivanov, A., & Smedescu, D. (2016). Characteristics and Development of Social Media as a Marketing Tool. Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, 1(1), 339-345
- Istrate, F. A., Miroslav, C. A., & Olaru, B. H. (2018). Percepția consumatorilor de internet asupra publicității online. Munich Personal RePEc Archive, 1-14
- Ivanov, A. E. (2011). Internetul, suport al comunicării integrate de marketing. Revista de Marketing Online, 5(3), 48-59
- Luca, F.-A., Sasu, C., & Bubăscu-Moscalu, G. (2015). Banner ad, the tool of persuasion in e-marketing. Empirical study. Management Intercultural, 17(2), 485-492
- Mastacan, A.-M. (2008). Marketing’s tale on the web. Analele Universităţii din Oradea Știinţe economice, XVII(IV), 961-963
- Mezzetti, F. (2019). Visual Rebranding in the Cake Design Industry. Mastercom. Politehnica Graduate Student Journal of Communication, 4(1), 84-99
- Morândău, C. R. (2009). Fundamentarea strategiilor de marketing în serviciile de consultanţă financiară pe baza comportamentului consumatorului individual [Rezumatul tezei de doctorat]. Universitatea Transilvania Braşov, Facultatea de Ştiinţe Economice
- Morozan, C. (2009, January 13). The Internet as an Advertising Support. SSRN.
- Nadolu, B. (2014). Despre comunicare: O abordare sociologică. Editura de Vest.
- Nadolu, D. I., & Nadolu, B. (2008). The Social Being in the Virtual Space – preliminary considerations. In M. Barbovschi & M. Diaconescu (eds.), Teenagers’ Actions and Interactions Online in Central and Eastern Europe. Risks and Victimization (pp. 3-7). Cluj University Press
- Orzan, G., Boboc, A. L., Stupu, L. D. (2014). A study of online user’s behaviour towards facebook social network. Annales Universitatis Apulensis Series Oeconomica, 2(16), 252-262
- Paunchici, I. (2008). Communication as a tool in advertising. Lucrări ştiințifice: Zootehnie şi Biotehnologii, 41,(1), 665-670
- Platon, O.-E. (2015). Brand communication on social networks. Challenges of the Knowledge Society, 743-749
- Popescu, A.-.M. (2019). Digital Storytelling. The Impact of User-Generated Content in Social Media. Mastercom. Politehnica Graduate Student Journal of Communication, 4(1), 9-17
- Popescu, M. (2017). Site-ul web: Între modalitate de comunicare şi instrument strategic de marketing. Revista de Marketing Online, 2(1), 39-45
- Stanciu, P., & Costea, M. (2012). Online visibility of the touristic supply in Suceava County. Journal of tourism, 14, 46-52
- Ștefan, E. G. (2019). Utilizarea tehnologiilor informaționale în dezvoltarea competențelor cadrelor didactice. Revista de științe socioumane, 2(42), 95-101
- Tanase, C. (2012). Internetul, intre patologic si normalitate. In I. Marculet (Ed.), Collegium Mediense II, Comunicări Ştiinţifice XI, Mediaş (pp. 288-291). Editura Sfântul Ierarh Nicolae
- Varga, E.-I. (2018). The importance of social media. Annals of the „Constantin Brâncuşi” University of Târgu Jiu, Economy Series, (6), 80-91
DESPRE AUTOR
GABRIELA GROSSECK este Conf. Univ. Dr. în Departamentul de Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara. A obținut titlul de Doctor în specializaea Marketing în 2006 cu teza „Modalități de optimizare a comunicării de marketing pe Internet”. Predă următoarele materii: Tehnologii informaționale și de comunicare aplicate în educație, E-pedagogie, Educație antreprenorială, Marketing educațional, Laborator de Informatică Socială și Informatică aplicată în științele sociale. A coordonat…