Marketing și comunicare pe internet – Gabriela GROSSEK

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen marketing librarie

MARKETING ȘI COMUNICARE PE INTERNET

Gabriela GROSSEK

LUMEN – Copyright © 2006 – Colecția DEZVOLTARE SOCIALĂ

FORMAT: Tipărit         

PAGINI: 481         

LIMBA: Română

ISBN: 978-973-7766-87-8

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPĂRĂ PRIN: edituralumen.rolibrariaromana.ro, librarie.net, biblios.ro

VIZUALIZEAZĂ CARTEA PE Google Books

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Este general acceptat de către întreaga societate că noile tehnologii informaţionale şi de comunicare se află în centrul unor schimbări economice şi sociale ce afectează toate ţările. Impactul cel mai mare îl are însă Internetul. Este global, interactiv, flexibil, bogat în resurse, dinamic, generos informaţional, accesibil unei audienţe largi, relativ ieftin în raport cu celelalte mijloace de comunicare în masă; a deschis noi căi de comunicare, colaborare şi coordonare între consumatori, comercianţi şi parteneri de afaceri. (Autoarea)


Domenii de interes:

  • științele comunicării
  • marketing
  • marketing pe internet

ACEASTĂ CARTE A FOST CITATĂ ÎN URMĂTOARELE LUCRĂRI



DESPRE AUTOR


GABRIELA GROSSECK este Conf. Univ. Dr. în Departamentul de Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara. A obținut titlul de Doctor în specializaea Marketing în 2006 cu teza „Modalități de optimizare a comunicării de marketing pe Internet”. Predă următoarele materii: Tehnologii informaționale și de comunicare aplicate în educație, E-pedagogie, Educație antreprenorială, Marketing educațional, Laborator de Informatică Socială și Informatică aplicată în științele sociale. A coordonat…

Vezi detalii

Author: Editura Științifică LUMEN