Formarea continua a personalului din invatamantul preuniversitar – Felix GODEANU, Dorin ROSCAN

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen GODEANU Formarea

FORMAREA CONTINUA A PERSONALULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

Felix GODEANU, Dorin ROSCAN

LUMEN – Copyright © 2010 – Colecția EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA

FORMAT: Tipărit         PAGINI: 124          LIMBA: Română

ISBN:  978- 973-166-243-5

Publica cartea ta la Editura Stiintifica Lumen Fragment din volum 1

CUMPĂRĂ PRIN: Edituralumen.ro, Librăria Virtuală

GO TO THE ENGLISH VERSION OF THIS PAGE


Descriere:

Alături de formarea iniţială a personalului didactic formarea continuă constituie elementul cheie al profesionalismului, eficienţei şi performanţei educaţionale, deoarece un sistem de învăţământ este reprezentat de calitatea şi profesionalismul resurselor umane implicate. Un rol important ar trebui să îi fie atribuit domeniului formării continue, deoarece cadrul didactic, „în era bing-bangului informaţional”1 este necesar să fie documentat, la curent cu ultimele noutăţi ştiinţifice şi pedagogice, pentru a deveni „meşterul” ce reuşeşte să imprime strălucire şi valoare diamantelor sale, pe care le organizează şi îndrumă pe drumul cunoaşterii şi devenirii profesionale şi umane. (Autorii)


Domenii de interes:

  • stiintele educatiei
  • volume cu scop didactic
  • educatie continua

CUPRINS


ABREVIERI (pp. 9-10)

INTRODUCERE (pp. 11-12)

CAPITOLUL I (pp. 13-24) – CNFP – instituţie de asigurarea calităţii programelor de formare continuă a personalului din învăţământul preuniversitar

CNFP – scurt istoric; Proiecte implementate de către CNFP cu finanţare din fonduri europene.

CAPITOLUL II (pp. 25-58) – Acreditarea programelor de formare continuă a personalului din învăţământul preuniversitar

Context legislativ şi metodologic; Etapele specifice acreditării şi implementării programelor de formare continuă; Acreditarea programelor de formare continuă a personalului din învăţământul preuniversitar; Repere orientative privind întocmirea unui dosar pentru acreditarea programelor de formare continuă (categoria 2 sau 3).

CAPITOLUL III (pp. 59-64) – Gestionarea programelor de formare continuă acreditate adresate personalului din învăţământul preuniversitar

Context legislativ şi metodologic; Repere orientative de întocmire a documentelor solicitate de art. 18 şi art. 19 din OMECTS 3659/2010 pentru un program de formare continuă aflat în derulare.

CAPITOLUL IV (pp. 65-86) – Realizarea studiilor de impact a programelor de formare continuă a cadrelor didactice

Situaţia statistică a programelor de formare continuă; Monitorizarea internă a programelor de formare continuă acreditate de CNFP, aflate în implementare; Impactul programelor de formare continuă a personalului didactic – repere teoretice.

ANEXE (pp. 87-96)

BIBLIOGRAFIE (pp. 97-102)

REZUMAT (pp. 103-112)

SUMMARY (pp. 113-122)


ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI


Author: Editura Științifică LUMEN