Afișez toate cele 11 rezultate
-
Dimensiuni etice ale comunicarii in postmodernitate – Antonio SANDU
29,40 lei Adaugă în coș -
Elemente de comunicare simbolica – Andreea Raluca PURCARU
33,60 lei Adaugă în coș -
Gestionarea crizelor de imagine. Criza din Tibet – Cringuta Irina PELEA
28,35 lei Adaugă în coș -
Ghid al comunicatorului din institutiile publice – Ana DINESCU
45,15 lei Adaugă în coș -
Interesat de “city branding”. Despre branding de oras in contextul evenimentului ,,Capitala culturala europeana”. Sibiu si Luxembourg 2007 – Andra Cristina BOTNARU
28,35 lei Adaugă în coș -
Ipostaze ale discursului repetat in presa romaneasca si italiana – Harieta TOPOLICEANU
30,45 lei Adaugă în coș -
Partea plina a paharului. O introducere in tehnicile si campaniile de relatii publice – George DAVID, Dan MIRCEA
64,05 lei Adaugă în coș -
Primele 100 de zile ca primar in Romania – Cristina CATANA
30,45 lei Adaugă în coș -
Publicitatea si administratia publica sub presiunea eticii – Sandu FRUNZA
52,50 lei Adaugă în coș -
Rolul imaginii in legitimarea actorilor politici din Romania post-decembrista. Abordare comparativa – Adina MARINCEA
28,35 lei Adaugă în coș